lørdag den 31. januar 2009

Finally time for a little update

Dansk version – English version further down

Har været ude og besøge min nye hvalp. Jeg hælder mere og mere til hende med den hvide krave. Det er faktisk også hende jeg har flest billeder af…..hun beder selv om at blive fotograferet. Den anden tæve med de smalle striber i nakken…..hun er blevet lidt mere feminin, men hun er i mine øjne en smule mere tilbageholdende. I hvert fald sælger hun ikke sig selv så godt som den tæve med den brede krave.

Desværre er der kun et eneste billeder af den anden tæve der er blevet til noget (mit kamera er for gammelt efterhånden – må snart få købt et nyt)

Men ellers så har jeg en af mine gamle collier på besøg. Hun bor her mens hendes nye ejere er ude og rejse. Håber snart vejret bliver bedre, så jeg kan få taget lidt billeder af hende mens hun er her.

Ha' en go' weekend allesammen.

1st bitch

1st bitch

1st bitch


1st bitch


2nd bitch
English version:

Has been out and visit my new puppy. I’m inclined more and more to the bitch with the white collar. I have many pictures of her ... .. she asks herself to be photographed. The other bitch with the narrow stripes in the neck ... .. she had become a little more feminine, but she is in my eyes a little more reluctant. At least she does not sell himself as good as the bitch with the wide collar.

Unfortunately there is only one image af the 2nd bitch that have become something (my camera is too old now - may soon have bought myself a new)

Otherwise I have one of my old collies here at a little holiday. She lives here while her new owners is on a vacation. Hope the weather improves, so I can take some new pictures of her while she is here.

Have a nice weekend everybody.

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails